Кваліфікаційна картка водія/водійки (код 95)
Підготовка водіїв та водійок задля отримання професійної компетенції для міжнародних та внутрішніх перевезень
Кваліфікаційна карта водія, або код 95 – це документ, який підтверджує професійну компетенцію водія чи водійки для здійснення міжнародних перевезень вантажів та/або пасажирів транспортом категорій «C», «D» і «E».
Із серпня 2025 року наявність коду 95 стане обов'язковою для всіх водіїв та водійок, які здійснюють внутрішні перевезення територією України.
Цей сертифікат підтверджує, що водій або водійка:
- має належну професійну підготовку;
- знає вимоги щодо безпеки дорожнього руху, режиму праці та відпочинку;
- розуміє правила перевезення небезпечних вантажів (ADR), роботу з тахографом, процедури вантаження/розвантаження тощо;
- допущений/а до керування транспортом масою понад 3,5 т у міжнародному та внутрішньому європейському трафіку
Перший етап. Теоретичне навчання.
Онлайн- або офлайн-навчання (формат попередньо погоджується). Протягом цього етапу учасники та учасниці проходять чотири ключові модулі з обов'язковими темами: Модуль 1. Підвищення кваліфікації з раціонального керування, заснованого на положеннях про безпеку. Модуль 2. Застосування положень законодавства. Модуль 3. Громадське здоров'я, безпека на дорозі та безпека навколишнього природного середовища, обслуговування, матеріально-технічне забезпечення. Модуль 4. Домедична допомога.
Другий етап. Практичне навчання.
Обов'язкове офлайн-навчання, яке передбачає щонайменше 20 годин індивідуального керування транспортним засобом відповідної категорії. Максимум 8 годин занять на майданчику або тренажерах. Мінімум 12 годин – на маршруті, у дорожніх умовах. Часовий режим проведення занять – денна та/або вечірня форма навчання відповідно до можливостей учасників та технічних умов підрядника.
Третій етап. Складання іспиту.
Іспит по завершенню навчання в Навчальному центрі на отримання водійського посвідчення з кодом 95, яке буде дійсне 5 років
Четвертий етап. Кар'єрні консультації.
Кар'єрні консультації з розвитку комунікаційних навичок та загальних здібностей, які допоможуть успішно пройти співбесіду, працевлаштуватися й адаптуватися на новому робочому місці.
П'ятий етап. Екскурсії до партнерів-роботодавців.
У межах проєкту учасники та учасниці матимуть можливість побувати за лаштунками майбутньої роботи і завітати до партнерів-роботодавців.
Шостий етап. Працевлаштування.
За результатами навчання учасники та учасниці матимуть можливість обрати місце роботи серед пропозицій від компаній-партнерів проєкту.
Заповнити форму реєстрації на сайті
Підтвердити достовірність даних, вказаних в заяві, шляхом надання за запитом фахівця(-чині) проєкту сканованих копій документів, які ідентифікують особу, засвідчують наявність водійського посвідчення відповідної категорії та статус ветерана(-ки) російсько-української війни
Пройти співбесіду з командою проєкту
Надати медичну довідку щодо придатності до керування транспортним засобом категорії «С» / «СЕ» або «D»
Підписати договір про участь у проєкті
Обов'язкові умови:
Доступ до європейського ринку праці та легальна робота в Україні
Без чинного коду 95 неможливо легально працювати в Європейському Союзі на вантажівках понад 3,5 т. Із серпня 2025 року наявність коду 95 стане обов'язковою для всіх водіїв та водійок, які здійснюють внутрішні перевезення територією України. Отримавши код 95 зараз, ви не лише випереджаєте вимоги законодавства, а й забезпечуєте собі стабільну, легальну та перспективну роботу у сфері логістики.
Конкурентна перевага на українському ринку
На українському ринку водії з кодом 95 – у пріоритеті. Багато компаній вимагають його наявність на етапі відбору. Водії та водійки з чинною кваліфікацією отримують вищу оплату та кращі умови праці.
Професійний розвиток
Навчання для отримання коду 95 – це підвищення кваліфікації, нові знання з безпеки, технічного обслуговування, медичної допомоги, роботи з тахографами та документами. Наявність коду 95 допоможе не лише краще орієнтуватися в роботі, а й збільшити шанси на кар'єрний розвиток.
Якщо виникли додаткові запитання, зверніться до нас: